Home Jak nakupovat Platba a doprava Obchodní podmínky Servis Kontakt
Zahrada obchod
VYHLEDAT PRODUKT

ZAHRADNÍ TECHNIKA
Zahradní sekačky
Zahradní traktory
Malotraktory
Mulčovače
Vertikutátory
Motorové pily
Křovinořezy a vyžínače
Plotostřihy
Štěpkovače a drtiče
Štípačky na dřevo
Foukače a vysavače
Postřikovače a rosiče
Půdní jamkovače
KombiSystém
Kultivátory
Příslušenství
Pracovní obuv a oděvy

OSTATNÍ TECHNIKA
Rozbrušovačky
Vysokotlaké čističe
Pásové transportéry
Sněhové frézy
Čerpadla
Elektrocentrály

VYBAVENÍ ZAHRADY
Šroubení a spojky

ZAHRADNÍ NÁŘADÍ
Zahradní nůžky a nože
Pily

ZNAČKY
BAHCO BRILL
HONDA OREGON
SECO GROUP SOLO
STIHL VARI
VIKING    

DOPORUČUJEME
Kávovary a espressa
Čerstvě pražená káva

Ubytování - vinný sklep pod Římským vrchem
Ubytování v nástavbě vinného sklepa, který se nachází v rekreační oblasti Mušovských jezer nedaleko ATC Merkur u obce Pasohlávky.


Obchodní podmínky


PLATNOST

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě společnosti GARDEN Studio, s.r.o. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).


ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Dodavatel (dále jen provozovatel):
GARDEN Studio, s.r.o.
U Zoologické zahrady 2
635 00 Brno

Tel.: +420 546 211 644
Fax: +420 546 222 990

IČ: 60698454
DIČ: CZ60698454


OBJEDNÁVKA

On-line objednávku zboží vytvoříte postupem, který je popsán v návodu Jak nakupovat.

Možnost podání objednávky:
  • využitím on-line formuláře na stránkách internetového obchodu v nákupním košíku
  • telefonicky - naši pracovníci jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 541 215 725 v pracovních dnech od 9.00 do 17.00 hod.
  • e-mailem - objednávku můžete poslat na e-mailovou adresu zahradaobchod@gardenstudio.cz
  • faxem - objednávku můžete faxovat na telefonní číslo 546 222 990

Po odeslání objednávky a jejím následném zpracování bude kupujícímu e-mailem odesláno potvrzení o jejím přijetí. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti neprodleně kontaktujte prodávajícího (viz kontakt).


OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Veškeré podané objednávky některým z výše uvedených způsobů jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení přijetí objednávky prodávajícím.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Vlastnické právo na objednané zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. Zboží je až do zaplacení majetkem prodávajícího.

Podáním objednávky některým z výše uvedeným způsobem kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech.


PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na uvedenou adresu kupujícího. Při převzetí zásilky od přepravce, obdrží kupující se zbožím i daňový doklad a dodací (záruční) list. Vyplněný záruční list výrobce (pokud jej zboží obsahuje) je přiložen u zboží.

Veškerá osobní data, která jsou součástí objednávky nebo nám byla sdělena během registrace, jsou společností GARDEN Studio, s.r.o. považována za důvěrná. Tyto údaje jsou dle zákona chráněny proti zneužití a zásadně nebudou sdělovány třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banky, přepravci a pod.) a to pouze v nutném rozsahu.

Prodávající má povinnost vymazat registrovaného kupujícího z databáze v případě, že o to písemně požádá.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • změnila se výrazným způsobem prodejní cena

V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje, že neprodleně (e-mailem nebo telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, apod.).

Pokud již kupující za zboží zaplatil (bankovním převodem) a skutečná cena bude nižší než zaplacená, budou peníze převedeny zpět na účet kupujícího v nejkratším možném termínu. V případě, že skutečná cena bude vyšší, bude kupujícímu dán k úhradě rozdíl těchto částek.


PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO

Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží zasláno.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.

Kupující má právo zrušit odeslanou objednávku nebo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží podle platného Občanského zákoníku. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím (včetně všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi) poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena. Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.

Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy v těchto případech:
  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo se souhlasem kupujícího započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího
  • na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání

Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.

Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu. Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.


PLATEBNÍ PODMÍNKY

v současné době můžete platit v internetovém obchodě těmito způsoby:
  • dobírkou - při převzetí dobírky, kdy si zboží necháte dovézt přepravní službou
  • v hotovosti - při osobním odběru na prodejně
  • platební kartou - při osobním odběru na prodejně. Akceptujeme platební karty (VISA, VISA Electron, Master Card, Master Card Electronic, Maestro),
  • bankovním převodem - na základě faktury zaslané emailem, platba se provádí předem a zboží Vám je následně doručeno již bez jakýchkoliv dalších poplatků po připsání peněz na náš účet.

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Prodávající vždy při potvrzení objednávky potvrdí taktéž platnost ceny objednaného zboží. V případě, že bude prodávajícím nahlášena cena vyšší než je uvedená na objednávce, může kupující novou cenu příjmout nebo zrušit objednávku. V případě, že je nová, platná cena nižší než je cena uvedená na objednávce, bude zboží kupujícímu dodáno za aktuální (nižší) cenu.


Reklamační řád


Tento reklamační řád byl zpracován dle platného Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku se všemi příslušnými novelami a dle Zákona o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží, jenž bylo zakoupeno u společnosti GARDEN Studio, s.r.o. a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Ke každému zboží je přikládána faktura a dodací list, který může sloužit zároveň jako záruční, pokud tento není přiložen přímo od výrobce.

Zákazník ihned informuje (nejpozději do 72 hodin od převzetí zboží) společnost GARDEN Studio, s.r.o., pokud zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem (dodacím listem) a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný daňový doklad (vyjma prodeje na splátky) a dodací list se sériovými čísly.


ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Není-li na dodacím nebo záručním listě uvedeno jinak, je záruka na dodané zboží 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

Prodávající se zavazuje vyměnit nebo opravit (dle vlastního uvážení) kteroukoliv část, jež selhala v důsledku vady materiálu nebo zpracování v záruční době. V případě výměny výrobku v záruční době je záruka obnovena v plné výši. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové sériové číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového záručního listu.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
  • mechanickým poškozením, neodbornou zacházením či obsluhou
  • používáním zboží v podmínkách, které svými parametry neodpovídají parametrům uvedeným v dokumentaci
  • zboží bylo poškozeno živly
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
  • zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN

Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním nepodléhá záruce a není považováno za rozpor s kupní smlouvou dle Občanského zákoníku.

V záruční době přesahující délku záruční doby stanovenou Občanským zákoníkem (zákonná záruční doba), nelze žádat výměnu výrobku nebo uplatnit odstoupení od kupní smlouvy.


REKLAMACE

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady zboží v záruční době, je místem uplatnění reklamace autorizované servisní středisko uvedené v záručním nebo dodacím listě, které je nejbližší bydlišti zákazníka, či adresa. Není-li autorizované servisní středisko uvedeno, je místem uplatnění reklamace provozovna společnosti GARDEN Studio, s.r.o..

Zákazník může uplatnit reklamaci u dodavatele doručením zboží poštou nebo osobně na adresu: GARDEN Studio, s.r.o., U Zoologické zahrady 2, 635 00 Brno.

Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace

K reklamovanému zboží je nutné doložit:
  • kopii dodacího a záručního listu
  • záruční list výrobce, byl-li se zbožím dodán
  • přesný popis závad a jejich projevů, byla-li reklamace zaslána poštou

V případě reklamace nás můžete kontaktovat viz kontakty.

Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zboží zasláno zákazníkovi na náklady společnosti GARDEN Studio, s.r.o..


DOPRAVNÍ PODMÍNKY

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí a překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, atd.). Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.

Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 541 215 725. Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento do 24 hodin zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.

Skrytou vadu zásilky je zákazník povinen oznámit dopravci bez odkladu, nejpozději však do tří dnů od data převzetí zásilky a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pokud tato zásada nebude dodržena, má dopravce právo reklamaci zamítnout.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.


KOŠÍK: 0 Kč

AKČNÍ NABÍDKY
Akční sety Vari
Všechny akční ceny

TIPY PRO VÁS
Sekačka Brill Steelline 46 XLR 6.0
Sekačka Brill Steelline 46 XLR 6.0
akce 10 890 Kč
Sekačka Brill Steelline 52 XLR 6.0
Sekačka Brill Steelline 52 XLR 6.0
akce 11 790 Kč
Sekačka Brill Steelline 46 XLRE 6.0 elstart
Sekačka Brill Steelline 46 XLRE 6.0 elstart
akce 14 990 Kč

HOME | KONTAKT (c) 2008-2017 GARDENSTUDIO s.r.o.